Jeans Mania

Åhh hvor jeg elsker jeans.. Har fundet et par gode bud på nogle fantastiske modeller, der uden tøven skulle være velkomne i mit garderobeskab!

jeans

Det skal ingen løgn være, at jeg elsker detaljer på mine jeans.

Det øverste par er fra det Australske mærke Ksubi, og har været et af mine favorit par i lang tid. De er tilsalg via siden her.

De to par i midten er begge af mærket Siwy, og forhandles her.

Nederst er det et par fra Sass and Bide med lækre patch detaljer. Disse kan købes via asos.

Skriv et svar

