Tøjkrise

Ja egentlig burde man vel skrive om finansKRISEN i disse tider, men da dette jo er en modeblog, tillader jeg mig at droppe den idé. I øvrigt er der vist nok dækning af den sag uden min hjælp.  

Jeg er i den heldige situation, at skulle fejre min fødselsdag på lørdag med en flok af de dejligste tøser. Dette kræver jo naturligvis et fantastisk outfit, og jeg har været ved at se på sagerne. Indtil videre er valget faldet på dette look.

Krise

Kjolen er fra danske Stine Goya, Kæden er fra Zara,  Ankel støvler og Tights er købt i New York.

One response to “Tøjkrise

  1. øøøøø nice choice! I heard the party menu was fantastic!

Skriv et svar

