Quilt-a-licious

Quilt

1. Et billede jeg har haft liggende længe, da jeg har haft som ønske at sy en lignende nederdel. Evt. nogen der ved hvor den er fra?

2. Taske fra Vera Bradley. Dette mærke er meget velkendt i USA, og er at finde i samtlige shopping malls. Personligt synes jeg at de laver nogle rigtig søde ting! Døm selv.

3. Vest fra dasnske Rosemunde til kr. 599.

Jeg må indrømme, at jeg har en svaghed for quiltede ting, om det så er tæpper, tasker eller tøj, I LOVE IT!

Skriv et svar

