Wearing today

Kathrine Kirk

Jakken har jeg arvet af min mor, skjorten er second hand og bukserne er fra Zara.

Da jeg var inde i byen i dag, slog jeg et smut forbi Studiestræde, en af mine favorit-gader når det kommer til second hand shopping. Her er et lille udpluk af nogle af de skønne ting jeg fandt.

genbrug

Den sorte kjole var helt fantastisk med de store nitter i halsen og på ærmerne, men var bestemt også i den mere peberet ende af prisskalaen.

Ligeledes var jeg helt vild med ræve pelsen. Den havde den perfekte længde og pasform.

Begge ting var fra en genbrug lige overfor Dollars, husker desværre ikke navnet på butikken.

Den røde sag fra genbrugsbutikken Kbh K havde en sød farve der fangede mit blik, og jeg er helt vild med de søde blonde detaljer.

 

Skriv et svar

