Catwalk Copy

Luella Bartley

Sko fra Fendi, Bukser fra Burberry Prorsum, Cardigan og hårbøjle fra Miu Miu, top fra Forever 21.

Den britiske designer Luella Bartley var en af mine favoritter på Spring 2009 catwalken. Det er sjældent at jeg kan lide en hel kollektion så meget, men hun formåede virkelig at skabe et sammenhængende show med søde farver og designs. Mon ikke der slipper et par af mine yndlings outfits fra netop hendes show ind hér på siden inden længe. Her har jeg hentet lidt inspiration fra et af hendes spring 2009 looks. Jeg elsker det feminie og lidt konservative over netop dette sæt.

Skriv et svar

