New York City

New York

Efter at have tilbragt omtrent 2,5 år i byen over alle byer; New York City, hænder det at man kommer til at savne stedet mere end noget andet! Jeg er inde i en af de perioder lige pt., så sad og kiggede igennem mine NYC-billeder, og faldt over en masse gode minder. Tænkte at jeg ville dele et par af dem med jer.

Billedet fra Central Park stammer fra en skøn sommerdag, hvor jeg var i selskab med min dejlige veninde Jessica. Parken var proppet med glade mennesker og god stemning.

Den store Buddha står inde på NYC’s nok bedste restaurant; TAO. Jeg er helt vild med det sted, og sørger altid for at kigge forbi, når jeg er på besøg i byen.

De farverige cupcakes kommer fra The Magnolia Bakery (bl.a. kendt fra Sex and The City serierne) -and are to kill for! De er intet mindre end fantastiske! Til held for mig og min cupcake addiction, har jeg købt deres opskriftsamling; The Magnolia Bakery Cookbook. -Mmmhhh! En stor tak til Linda der åbnede mine øjne for The Magnolia Bakery (-:

Det sidste billede stammer fra i sommers, hvor jeg var i NYC med min familie. Dette smukke syn kunne vi nyde på vej ind til byen efter en laaang flyvetur over Atlanten. 

 

Skriv et svar

