Wearing last night

Kathrine Kirk

Jeans fra Psycho Cowboy, kjole og Bambi halskæde fra Primark, cardigan og knæstrømper fra H&M, støvler fra Friss og Co.

Jeg var så heldig at jeg kunne nyde min torsdag aften i selskab med to skønne veninder. Jeg nåede lige at få et enkelt billede af mit outfit inden jeg smuttede ud af døren.

Vi nød en vand og en sludder på Frederiksberg, inden vi smuttede videre til torsdags-bar på CBS.  –I øvrigt et super hyggeligt sted! Det er nok ikke sidste gang, jeg lader mig overtale til et smut forbi Nexus, som det så fint hedder sig. 

 

Skriv et svar

