Sløjfer…

slc3b8jfer

1. Sass & Bide, 2. See by Chloe, 3. Oscar De La Renta, 4. Miu Miu, 5. Juicy Couture, 6. Forever 21, 7. Miu Miu, 8. Zac Posen, 9.Swarovski, 10. See by Chloe.   

 …her der og alle vegne. Det skal ingen løgn være, at sløjferne for alvor har taget os med storm. Jeg tror vi er en hel del, der kan skrive os selv på listen over ‘folk der går med sløjfer’ enten i hår, på tøj eller tasker. I skrivende stund kan jeg ikke forestille mig, at jeg nogensinde bliver træt af sløjfer. Jeg har længe truet med at sy mig selv en nederdel med påsyede sløjfer.. Tiden må vise om det bliver til noget.. Har et par andre sy-projekter der ligger højere på min prioritetsliste. 

Skriv et svar

