Dagens Røverkøb

Zara

T-shirt fra Zara til 59kr.

Egentlig var det meningen, at jeg kun skulle ind til byen for at købe en fødselsdagsgave til min lillebror, men kunne ikke dy mig, da jeg gik forbi min yndlings discount tøjforretning; Zara. Fandt en lille herre T-shirt jeg måtte eje; rå, simpel og BILLIG🙂

I øvrigt er der meget at spare på adskillige lækre varer hos Zara, bestemt et smugkig værd!

Her er det Agyness Deyn, der giver os sit bud på hvordan man kan rocke en maskulin t-shirt

 Agyness Deyn

2 responses to “Dagens Røverkøb

  1. Me like your new blog!

    (og var selv et smut forbi Zara… ups ups… det er altid farligt!)

Skriv et svar

