Copenhagen Fashion Week

Den danske modeuge nærmer sig med hastige skridt, som de fleste af jer nok har bemærket -I hvert fald skriver samtlige modebloggere om den, og jeg er ikke en undtagelse.

Jeg er endnu ikke helt klar over hvilke shows jeg selv skal gå, men mon ikke designerne snart har en deadline. Jeg var til en fitting ude på Amager i går, og er dermed nogenlunde sikret mig ét show indtil videre.

Jeg fik en god idé fra den hippe blog Anywho, hvor en af pigerne havde fundet billeder fra tidligere danske shows, som hun selv havde gået. Fluks var jeg inde på Copenhagenfashionweek‘s hjemmeside, for at gøre nøjagtigt det samme. Trods min dårlige hukommelse, er det lykkedes mig at finde frem til adskillige billeder, fra shows jeg har gået tidligere.

Mads Nørgaard

Mads Nørgaard

Bitte Kai Rand

Bitte Kai Rand

Ann-Sophie Back

Ann-Sophie Back

Bruuns Bazaar

Bruuns Bazaar

Malene Birger

Malene Birger

Stine Goya

Stine Goya

Skriv et svar

