I wanna marry Ben & Jerry’s

Denne post hører på ingen måde hjemme her, trods det skriver jeg den alligevel.

Er blevet forelsket i verdens bedste is!! Ben and Jerry’s med cookie dough…. Yummi yummi!!! Til jer der endnu ikke har sat tænderne i den, GØR DET NU!

Eneste minus er den peberet pris, en halv liter koster ca. 52kr. Min konklusion er dog at det er det hele værd 🙂

Velbekomme tøser!

4 responses to “I wanna marry Ben & Jerry’s

  1. Der er vist mængde rabat, hvis man køber 2 eller 3 i 7/11 – bare et lille cowboy trick i disse finanskrise tide 😉

    Har du smagt Half Baked? Der er også Cookie Dough i. Den er intet mindre end fantastisk! Fås dog kun ved juletid 😦

    C

    • Uuhhh tak for tippet 😀 Det må jeg lige ha undersøgt!!
      Nej har endnu ikke smagt half baked, men det kan jeg da høre at jeg ska ha gjort!! Så den faktisk i køledisken hos Føtex i går…..hihi 😉

  2. Tør man spørge hvilken Føtex?? Tror ikke jeg kan vente til næste jul 😉

    C

    • Hehe selvfølgelig tør man det 😉
      Det var den Føtex der ligger lige ved Nørrebro station, ellers var det i 7/11 ved Rantzausgade og Griffenfeldsgade krydset… Er blevet helt i tvivl nu.. Men enten eller 🙂 Held og lykke!!

Skriv et svar

