Skiing Queen in Chanel

Chanel Skitøj

Skitøj fra Chanel

Victoria Beckham Ski

Victoria Beckham i skitøj fra Chanel

Jeg er i den enormt heldige situation, at jeg skal på skiferie med min familie og kæreste i næste uge. Eneste “store” problem er, at jeg ikke ejer et par skibukser. Buhuu!

Drømmene har fået frit løb, og jeg fantasere om at køre plov ned ad skibakkerne iført skitøj fra Chanel. Grotesk? -Mon ikke, tør ikke engang at gætte på, hvor meget et sæt som dette koster.. Fy for pokker da! -Men man har vel lov at drømme, ik?

Skriv et svar

