Smækker Lækker!

Har lige færdiggjort mine to fittings for hhv. Louise Amstrup og Wackerhaus, AND I’m impressed! De har hver især de fedeste kollektioner klar til at vise frem, og I burde glæde jer som små børn ved juleaften! Desværre tror jeg ikke at det ville være velset, hvis jeg begyndte at beskrive looks, stil osv. -Så det venter jeg pænt med til efter shows’ne.

I morgen gælder det en fitting for en af mine all time favorites; Stine Goya, efter det står den på hhv. Louise Amstrup og Rützou show, begge afholdes på Rådhuset.

Lige om lidt står den på tøsehygge i min dejlige venindes selskab.

God aften til jer alle!

Skriv et svar

