Rützou

Jeg var lidt hurtigt ude igår, og lovede at poste billeder fra Rützou‘s show, som jeg gik. Desværre kan jeg nu konstatere, at mine billeder derfra ikke er af alt for god kvalitet, så alt det kan blive til er et par catwalk billeder, skudt af min veninde som var blandt publikum til showet.

Rützou finale

Finalen

Rützou

Mit første outfit på catwalken (fra copenhagenfashionweek.com)

 

Rützou

Mit andet outfit på catwalken

Rützou

Mit tredje og sidste outfit til showet.

2 responses to “Rützou

  1. Hello,
    cute blog!

    I was at the Rützou show taking some pictures, which i’ve posted on my blog now.
    Your welcom to find yourself there!

Skriv et svar

