Stine Goya

I går var en laaang dag. Jeg havde tre shows, og sluttede dagen af med Stine Goya. The show of the week!!! Det kom ikke som nogen overraskelse, at hendes show var intet mindre en fantastisk og smukt!!! Det blev holdt i showteltet foran Forum. I kollektionen var der uanede mængder af tøj, som jeg bestemt ikke ville have noget imod at eje. Bl.a. var der nogle ultra hotte tights med påsyede simili sten. Desværre kunne jeg forstå, at det kun var showpieces(tøj der kun er lavet til showet, og som ikke bliver sat i produktion) Jeg håber virkelig at jeg hørte forkert!!  

Stine Goya ørering

Der var masser af lækre smykker ala denne bronche-kvast-ørering

Stine Goya tights

De omtalte simili tights

Backstage Stine Goya

Mig, Eva og Vala backstage lige inden showet startede

Stine Goya

Et af mine yndlings looks til showet.

 

Skriv et svar

