Slut prut finale!!

Slut

Så er modeugen A/W 2009 et overstået kapitel for mig. Det har været en fantastisk uge med masser af sjove og hygglige oplevelser, og hvad bedre end at slutte den af med en omgang cocktails og dejlig musik? Jeg tog over til Politikens hus efter Malene Birger showet. Her var der Vila show, hvor min veninde Ditte skulle gå. Desværre nåede jeg ikke selv at se showet, men de gratis drinks og cocktails efter showet gik ikke forbi min næse🙂

Drinks

Drinks på catwalken

Ditte og jeg

Ditte og jeg

Skriv et svar

