Internet fund!!

Bioderma Sensibio H2O Make-up Remover

Jeg tør godt at væde med, at I også kender til dårlige make-up fjernere, der svier, fedter og irritere huden noget så grusomt! Jeg har fundet den BEDSTE løsning. I løbet af modeugen udsættes modellernes hud for mere end hvad er godt. De helt travle piger får lagt make-up ca. 4-5 gange på en dag… Av Av! Min veninde Vala introducerede mig til den bedste make-up fjerner jeg hidtil har prøvet. Det er ligesom vand, men fjerner make-up’en knald godt, og så det bedste af det hele; den svier overhovedet ikke, selv nummer 4 gang man fjerner sin make-up. Tak Vala 🙂  

Jeg skyndte mig at købe en på ebay, det bedste sted til at gøre et godt kup, når man skal købe skønhedsprodukter. Jeg fik 500ml til ca. 170kr. Så det må siges at være super billigt!!

Skriv et svar

