Jeg drømmer om…

Hotness

Hot Hot Hot

…Sol, sommer og jeans shorts!!!

Glæder mig stadig i stor stil til Abercrombie & Fitch butikkens åbning i DANMARK🙂 Mere præcist på Købmagergade i København. Jeg har skrevet et indlæg tidligere om åbningen af butikken, her sagde jeg at butikken ville åbne i foråret 2009, det var løgn.. En kvik læser gjorde mig opmærksom på, at det først er til efteråret 2009 at de slår dørene op, øv bøv!

Havde ellers håbet på, at jeg kunne have erhvervet mig nogle frække jeans shorts som disse til sommer:

Abercrombie Shorts

2 responses to “Jeg drømmer om…

  1. Hej! Åhh ja. Den glæder jeg mig også meget til. De føles som forever at det der stillads har stået der, midt i det hele..🙂
    Denimshorts kan findes til en billig penge hos Zara for tiden..
    Come summer, come spring.
    Kia.

  2. De skriver jo at ombygningen er færdig, men at A&F har udsat åbningen af butikken af nogle – indtil videre – hemmelige årsager – som ikke skulle have noget med den økonomiske krise at gøre.

    Det kunne ellers have været cool, for så ville KBH være by nr. 2 uden for Nordamerika, som fik sig en A&F butik!

    …jeg venter også…

Skriv et svar

