Tonight is Oscar Night

Så er det i aften, at der bliver delt Oscars ud til talentfulde skuespillere og skuespillerinder. Et par af mine veninder skal ind til Imperial biografen i København, og derfra skal de følge hele showet live med bl.a. Hans Pilgård og Jim Lyngvild som værter. Jeg er sikker på at det bliver en rigtig sjov oplevelse. Selv vil jeg følge med hjemmefra, hvor det er muligt at fange live optagelserne på TV2 FILM. Jeg glæder mig rigtig meget til at se alle de fine kjoler, og ikke mindst til at se hvem der løber af med priserne. Har fundet nogle lækre damer og kjoler fra hidtidige Oscar og Golden Globes uddelinger som vi kan varme op på til i aften

Penélope Cruz.

Penelope Cruz i Versace ved Oscar uddelingerne i 2007. Jeg synes hun ser fantastisk ud her, kjole, make-up, hår, det hele går op i en højere enhed! Ikke desto midre er hun med dette look blevet kåret til at være ‘The Oscar Dresses losers’ på filmclips. Hmm?

Felicity Hoffmann looking amazing

Cameron Diaz -Ligemeget hvad den pige hopper i, så ser hun fantastisk ud!

Copyright© A.M.P.A.S.

Mere sukkersødt bliver det næppe. Gisele Bundchen og daværende kæreste Leonardo DiCaprio. Gisele ligner intet mindre end en gudinde!  

Skriv et svar

