Classy på budget

classy-pa-budget

Alt fra Forever21

Sidder og dagdrømmer om et lækkert og nyt sæt kluns at hoppe i. Måske noget ala dette overkommelige udvalg fra Forever21. Især er jeg helt vild med buksedragten. Jeg må have skaffet mig en lignende i den nærmeste fremtid! Nogle der har bemærket nogle fede buksedragter, som I skal have fingrene i?

3 responses to “Classy på budget

  1. Er det nemt nok at bestille fra Forever21?
    Kommer der ikke told og moms på..?

  2. Jeg har desværre aldrig selv prøvet det, har kun prøvet at handle i en decideret Forever21 butik. For mig at se, ser det ret nemt ud på deres ‘shoppe-side’, man kan også finde de internationale porto omkostninger med det samme. Jeg er ret sikker på at man skal betale told når pakken kommer til Danmark, desværre.

  3. Men hey, selv om der kommer moms osv på, så er det jo stadig væk viiiiiildt billigt! Åh åh, Kathrine, du bidrager altså til min helt personlige finanskrise!!!

Skriv et svar

