MONKI MONKI MONKI

 

monki3

Alle modebloggere har fascineret skrevet om det svenske mærke Monki. Selv har jeg først nu stiftet bekendtskab med deres tøj, sko og takser -og WAUW! -Det er jo helt vildt!

Jeg tror, at jeg selv ville gå i ca. 85% af tøjet. Det er super basic og smukt. Nu forstår jeg alle de andre bloggers fascination!!! Og og og, prisen for dette skønne tøj er uhørt billig! Ca. 120kr for en t-shirt, ca. 300kr for en kjole, ca. 300kr for et par bukser og ca. 300kr for en nederdel. Dette er vel at mærke svenske kroner! -Even better! 

Check det ud!!

Jeg ved endnu ikke, om man kan købe deres tøj over nettet, eller i Danmark for den sags skyld, men jeg tror det desværre ikke. Tror man må en tur over sundet til Sverige, for at få fingrene i det. Anybody who knows?

9 responses to “MONKI MONKI MONKI

  1. Du har ganske ret, man kan hverken bestille det over nettet eller købe det i DK, men skal et smut til Malmö… Jeg håber bare de opdager hvor mange kunder de kunne få, hvis Monki kom til Kbh:) KOM NU, KOM NU!

  2. Øv hvor ærgeligt!!! Håber vi snart kan se frem til en dansk butik!

  3. Rygtet siger, at de åbner i Kronprinsensgade i løbet af 2009??!!

    C

  4. Det er sandt at de åbner en butik i Danmark. Jeg blev spurgt på gaden i forgårs om jeg var interesseret i et job hos Monki i Danmark.

  5. I ved det nok allerede, men der er åbnet en i Købmagergade i KBH

  6. Ja og her i oktober 2009 åbner de en stor butik i Slotsgade i Hillerød

  7. Heey .,
    Der er allerede en Monki butk i Lyngby storcenter ( :

  8. Der er også åbnet en på fisketovet..

Skriv et svar

