Polyvore.com -En genial opfindelse!

poly-look

Kjole fra Lipsy, Tights fra Sass & Bide, Halskæde fra Burberry, Armbånd fra Dorothy Perkins, Taske fra Miu Miu, Sko fra Alexander McQueen og neglelak af farven Sugar Gloss fra Chanel.

Jeg har gjort mig en fantastisk opdagelse her på The World Wide Web🙂 Læste en kommentar fra Pernille på hendes egen blog; Fashion by Frium, hvor hun nævnte hjemmesiden Polyvore.com, som et godt program til at lave collager i -Og jeg skal love for at hun har ret, det er et helt tøj-collage-paradis! Tjek det ud, blogger eller ej!

Collagen hér har jeg (surprise surprise) lavet over siden, og jeg er allerede afhængig. Det er en smadder god måde at få ideer og inspiration på.

Skriv et svar

