Soft Rock Chick

poly-soft-rock-chick

Læder blazer fra Balmain, Bh-top fra Topshop, Sko fra Alexander Wang, Shorts fra General Pants, sort neglelak fra Chanel, halskæde fra Forever21.

Nu må sommeren for min skyld komme når som helst! Dette sæt mindsker bestemt ikke mine dagdrømme om varme og lange solskinsdag!

 I aften står den på pige-fest hos min veninde Ditte, og jeg glæder mig allerede! Er sikker på at vi får en rigtig sjov aften! Tøj-tanker har jeg ikke helt våget mig ud i endnu, så håber ikke jeg ender i en kæmpe jeg-har-intet-at-ta-på krise! Tror hellere jeg må ta et kig på sagerne nu, så jeg undgår nervepirrende tøjvalg i sidste sekund.

 

Skriv et svar

