Ny yndlings blog: Le Blog de Betty

le-blog-de-betty

Source: Le Blog de Betty

Jeg har fundet den mest fantastiske blog; Le Blog de Betty, og er allerede dybt afhængig og fascineret! Den franske blogger Betty viser billeder af hendes outfits, som alle er misundelsesværdige! Sikke et klædeskab den pige må ha! Desuden skriver hun både på fransk og engelsk, så der er ingen problemer med at læse med. Hun er god til at kombinere budget pieces med lidt mere luksus tøj. På den måde kan os på SU også være med et godt stykke af vejen.

I dag tager jeg hjem til mine forældre i Jylland, og jeg glæder mig til ren afslapning! Til min store glæde er der for nylig åbnet en H&M lige omegnen -Mon jeg kan være heldig og finde den zebrabuksedragt dér, jeg tidligere har postet om. Jeg tvivler på at den er lige så populær i Thisted som i Kbh 🙂

 

3 responses to “Ny yndlings blog: Le Blog de Betty

  1. Jep enig. Det er en lækker blog betty har.
    -og jaaa H&M er skøn, plejer altid at kunne finde noget der, men synes nu ikke at have set en zebrastribet buksedragt. Du får sikkert mere held med den i KBH 😉

    Hilsen Joyce

  2. Heej!

    Fik du fat i den zebrastribede buksedragt ?

    Hvis ja, hvilken str. og er du interesseret i at sælge ?

Skriv et svar

