Lidt lækkerier

lidt-lækkerier

Tights fra TopShop, Cardigan fra Moschino Cheap & Chic, Shorts fra Wangler, Taske fra Balenciaga, Sko fra Chloé, Ur fra Guess og neglelak fra Chanel.

Foråret skulle efter sigende være på vej, ikke desto mindre er vejret rigtig koldt og trist her i det nordlige Jylland. Jeg lader mig opmuntre med dette high budget outfit, eller drømmen derom så at sige. Personligt er jeg helt vild med koralfarven som både strømpebukserne og neglelakken har!

Jeg har været på en ydmyg shopping tur i Thisted, dog uden gevinst. Nu står den på et taske-syprojekt jeg har liggende herhjemme, håber meget på at jeg kan være en taske rigere i slutningen af denne weekend, det vil dog kræve både magi og mirakler, hvis jeg skal nå at blive færdig inden da.

 

One response to “Lidt lækkerier

  1. Hej du.
    Hvis du er interesseret har jeg nogle gamacher til salg i koral/laksefarvet fra Designers Remix ss08.
    Du kan skrive på min mail, hvis du er interesseret..

    Mvh Isabella

Skriv et svar

