The Hills vs. The City

the-hills

Søde er de ud, Whitney Port og Lauren Conrad fra The Hills. I The City følger man hovedsageligt Whitney Port, der lige har fået nyt job i NYC, hos den kendte fashion designer Diane von Furstenberg.

I dag har jeg gjort mig selv den tjeneste, at sætte mig ned ved min computer, og tjekke den meget omtalte serie ‘The City’ ud. Jeg så første episode på MTV’s hjemmeside, og er selvfølgelig allerede vild med den overfladiske og materialistiske serie. Dette er uden tvivl fantastisk tøse underholdning! Intet dybt, men en masse tøj, mode, mænd og drama. Jeg har været kæmpe ‘The Hills’ entusiast, så det glæder mig at der er kommet en ny serie i samme kategori, bare uden Heidi og Spencer(tror jeg i hvert fald)🙂 -Og det at serien foregår i New York City, gør bare det hele så meget bedre! På den måde kan jeg få lov til at leve lidt igennem tv serien, og blive helt vild når jeg ser en klub, butik eller restaurant jeg selv har været på. Første episode foregår bla. på Diane Von Furstenbergs hovedkontor, hvor jeg ofte har været til castings, ret sjovt.

Ihh hvor jeg dog savner NYC!

 

Skriv et svar

