Lækker lædervest

lædervest

Lædervest fra Noir, Jeans fra Balmain, T-shirt fra Kain, Taske fra Marc Jacobs, Stiletter fra Topshop, handsker fra 3.1 Phillip Lim, øreringe til salg via Barneys.com

Jeg faldt tilfældigvis over denne skønne, rå lædervest fra Noir, som er til salg via my-wardrobe.com til ca. 2300kr. Synes det er meget fedt at kombinere den med en sukkersød farve som taskens -Dermed risikerer man ikke at vesten bliver for dominerende og hardcore. Jeg synes nogen gange at min blege hudfarve, kan være for stærk en kontrast til meget sort i sort. T-shirten har jeg før vist i et indlæg, men synes altså også, at den er genial som et basis piece under lag på lag outfits. Jeg har set at H&M har et godt bud på en lignende t-shirt, som selvfølgelig kun koster en brøkdel af hvad Kain t-shirten koster. Dette sæt ligger bestemt i den dyrere ende af prisskalaen, og må for mit vedkommende forblive ønsketænkning.

Skriv et svar

