AW09 Tendens: Lange støvler

tendens-09

Læses fra venstre: 1. Hermés, 2. Chloé, 3. Kenzo, 4. Alexander McQueen, 5.-7. Louis Vuitton, 8. Gucci, 9. Stella McCartney, 10. Gianfranco Ferré, 11. Lanvin, 12. Dries Von Noten.

Til min store glæde er tendensen med de laaange lange støvler kun lige begyndt. I hvert fald er der uanede mængder af støvler med lange skafter på catwalken denne sæson(AW09). Mange af designerne har støvler der forekommer som en sammensmeltning af både støvle og buks(se bla. nr. 4, 8 og 9) hvilket jeg synes er mega cool! Jeg er helt vild med nr. 2, der er lidt slasket og løs i det, men samtidig er jeg også helt skudt i ALLE de andre🙂 Håber vi får en masse fede og vel inspirerede støvler at se i butikker som Zara og H&M!!! Uuhhh hvor jeg glæder mig! Hvad synes I om de lange støvler? -Too out there, eller bare plain cool/hot?

 

 

5 responses to “AW09 Tendens: Lange støvler

  1. Synes støvler til over knæet er noget af det flotteste! fremhæver lårene godt. har ledt efter nogen i mange år, men har svært ved at finde nogen der passer i foden pga brede fødder. Nogen tips til gode butikker/mærker?

    • Hej NK,
      Selv har jeg nogle mægtig behagelige nogen fra Gardenia, men er itvivl om, om de er breddere i foden… Cholé har også lavet nogle fantastiske nogle, men det er jo også noget af et prishop. Sidst ved jeg at Friis og CO. har lavet nogle med hæl.. Det er lige hvad jeg kan huske på stående fod.
      Håber det måske kan hjælpe🙂
      Vh/ Kathrine

  2. Tak for tippet

  3. Ej jeg eeelsker bare lårlange støvler! og især nr. 2 de er bare to die for😉 Har du nogen ide om hvor man kan finde et ligende par flade støvler?

    • Ja de er skønne, ik? Altså der er rigtig mange steder, hvor man kan få flade lårlange støvler for tiden!

Skriv et svar

