Pyjamas bukser

pyjamas-bukser

Bukser og shorts fra Victorias Secret, Jack Wills, American Eagle og Aeropostale.

Jeg kunne godt tænke mig et par ternede natbukser/weekend-lounge-around bukser som disse. Ved godt at bukser som disse nok hører sig bedre til om vinteren, men så er det jo heldigt, at man også kan få små søde ternede shorts. Til bukserne ville jeg bare bruge en hvid t-shirt eller tanktop, ellers bliver der vist tale om for meget hurlumhej på en gang.

 

5 responses to “Pyjamas bukser

  1. Nothing like sexy pj’s

  2. flemming barfod

    hvor køber man pyjamas bukserne i københavn

  3. Sådan et par har jeg, og jeg elsker dem!
    – de er desværre bare ved at være for små..

    kender du en side på nettet, eller en butik i jylland, hvor de kan købes?

Skriv et svar

