Confessions of a Shopaholic

confessions-of-a-shopaholic

Jubiii, i aften skal jeg til forpremiere med min veninde Ditte, på filmen Confessions of a Shopaholic. Glæder mig sååå meget🙂 Nogle der har været så heldige at se den allerede? Jeg kan se på billederne at der bliver knald på stylingen, måske lidt for meget knald, hvis man spørger mig..heh. Tror dog det bliver ren tøse underholdning.

Jeg sidder og overvejer hvad jeg skal have på til eventet. Hmm…en kjole og nogle stiletter, så har man vel ikke sagt for meget..?!

2 responses to “Confessions of a Shopaholic

  1. Jeg så den da jeg boede i London. Den er rigtig god, man må bare ikke tænke for meget over bogen. Der er lavet en del ændringer..
    Men isoleret set er den fantastisk. Sjov, fashionable, sød og feel-good..

Skriv et svar

