Bio night

bio-night

Kjole fra H&M, tights fra Wolford, Støvletter fra Forever21, Vintage blazer og bælte.

Ditte og jeg drog som sagt til biografen i går aftes, for at se ‘Confessions of a Shopaholic’. Det var en rigtig hyggelig aften, og en udmærket film. Vil dog sige, at jeg måske var gået i biffen med for høje forventninger, for jeg var en anelse skuffet da den var slut.

Filmen var til min store glæde spækket med masser af lækre tasker og stiletter, som jeg hellere end gerne ville have stående i min garderobe!

Det endte med at min fornuftige side tog overhånd, og jeg skiftede derfor Wolford strømpebukserne ud med jeans. Gudskelov for det -det var hundekoldt!!! Blazeren jeg havde på, var i øvrigt den jeg for nylig købte i Kirkens Korshær.

 ditte-hm-sko1

Ditte gjorde for nylig et kup, da hun fandt disse hotte stiletter i H&M. Jeg er ked af mit knap så vellykkede forsøg på at tage et tydeligt billede af dem.

Jeg har endnu ikke fortalt jer, at jeg drager til London om godt en uges tid, men det gør jeg 🙂 Jeg skal på studietur med min klasse, og ser i den grad frem til massive shoppingture. Hører hellere end gerne fra jer, hvis I kender til nogle specielle butikker, markeder og gader, der er værd at slå et smut forbi, når man er i London!

 

Skriv et svar

