20-03-09

200309

Kjole, jakke og halskæde fra H&M, Wolford Tights og støvletter fra Forever21.

Dette var så hvad jeg kunne trække frem fra garderoben i går. I know it, det ligner meget mit bio-outfit fra i torsdags, men hva pokker, det var lige det jeg havde lyst til. 

Min dag står på lektier lektier lektier, og så måske lidt Gossip Girl marathon med min veninde, hvis hun kan løsrive mig fra mine lektier. Endnu senere står den på hyggge med min dejlige kæreste.

God lørdag til jer alle!!

One response to “20-03-09

  1. looking sexy…I wish I could read what the blog says but i’ll just go off the pictures.

Skriv et svar

