Hjælp!

lange-støvler

Jeg faldt over disse lange støvler på bloggen My Daily Style. Nogen der ved hvor de er fra, eller tilfældigvis har set nogen lignende et sted? Jeg MÅ bare eje et par! Er vild med den moderate hæl og skaftets længde, samt det lækre ruskind de er lavet i! Håber I kan hjælpe mig 🙂

8 responses to “Hjælp!

  1. Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men har sukket over selv samme par. De er virkeligt fine. Og så er jeg totalt på røven over hende der har bloggen – tænk at man kan være så højgravid og så fab på samme tid. Amazed.

  2. Hej
    Støvlerne er fra Asos og har været med på deres vinter udsalg, ved ikke om der er flere, men hvis der er ligger de under woman og så clearance.
    Mvh Linette

    • Linette: Aggh!! ØV! Håber dælme stadig jeg kan finde dem hos ASOS, tusind tak for hjælpen 🙂
      Acie: Du har helt ret 🙂 Fatter det heller ikke helt.

  3. Hvor er det en fin blog du har – og hvor er du smuk 🙂

    Hvilket bureau er du model for, hvis man må spørge om det?

    • Tusind tak, hvor er du sød! 🙂
      Selvfølgelig må man spørge om det! -Jeg er med et bureau der hedder 2pm. Deres hjemmeside er 2pm.dk 🙂

  4. Så lidt – jeg faldt over din blog idag, og har allerede læst næsten alle dine indlæg.

    Okay, det kender jeg godt. 🙂
    Belv du opdaget på gaden eller har du selv sendt billeder ind til dem? 🙂

    • Hehe, det er jeg rigtig glad for at høre!
      Jeg sendte selv billeder ind til 2pm for en del år siden 🙂

  5. Okay, men det var i hvert fald godt at du sendte billeder ind 🙂

Skriv et svar

