Models Paparazzi

 models-paparazzi

Forleden talte jeg med min gamle ven fra New York, Ricky. Han var til min overraskelse også begyndt at blogge….Om modeller minsandten!

Som han selv skriver på bloggen, ønsker han igennem bloggen at give et indblik i fashion modellers liv, om de så er topmodeller eller nye i branchen.

En form for model paparazzi kan man vel kalde ham, for som han selv siger, bliver topmodeller ikke i nær så høj grad forfulgt af paparazzier, som andre celebre mennesker. Han ønsker via sin daglige kontakt med adskillige modeller, at kaste et positivt lys på hvad de foretager sig både på catwalken, men også mere ‘off stage’.
Personligt vil jeg glæde mig til at følge med på bloggen, og jeg synes bestemt også at I skulle ta og tjekke den ud på http://www.modelspaparazzi.blogspot.com/
2 responses to “Models Paparazzi

  1. Ja alle Check it out alle, dens en stor blog, tak Kat.

Skriv et svar

