Malene Birger

malene-birger-top-61

By Malene Birger Spring Summer 2009 kollektion

Har været inde på Malene Birgers hjemmeside, By Malene Birger, og fundet nogle af mine favoritter frem fra Spring Summer 2009 kollektionen. Jeg er helt vild med hendes farve valg, og de hullede læder legging!! Selvom der er knald på mange af farverne, er det virkelig stilet at se på! Mon ikke jeg lige skulle finde noget tan-in-a-can frem, inden jeg smider så hæftige farver på. Glæder mig til at se tøjet i butikkerne, og håber meget på at der kan snige sig et item fra Malenes sommer kollektion ind i mit klædeskab!

2 responses to “Malene Birger

  1. Synes nogle gange BBM bliver en anelse konet til mig, men med den kollektion kan jeg finde mange lækre ting som også ville se godt ud i mit skab

  2. Hov der skulle self stå BMB

Skriv et svar

