Fashion Bloggers Night by Diesel

Kathrine Kirk

Ude i kulden på vej til Fashion Bloggers Night. Jakke fra Hübsch, nederdel fra H&M, strømpebukser fra Wolford, støvler fra Gardenia, halstørklæde fra Burberry og åleskinds taske.

Lotte og jeg

Lotte og jeg hos Diesel

Kathrine Kirk

Mig i H&M tshirt og nederdel, Jakke fra Stine Goya, Støvler fra Gardenia, strømpebukser fra Wolford.

Fashion bloggers

Bloggerne sværmer om den lækre sushi 😉

 Diesel

Var ret betaget af disse ultra Balmain inspirerede jeans fra Diesel.

I går aftes stod den på ‘Fashion Bloggers Night’ i Diesel butikken på Købmagergade. Jeg tog afsted med min veninde Lotte. Det var super hyggeligt, især at se de mange cool fashion bloggers in real life!! Vi fik severet sushi mm., Jelly Beans og flødeboller… yummi!

Vi fik selvfølgelig lov til at snuse lidt rundt i butikken, og se på alt det skønne tøj. Diesel har fået sig et undermærke, som de kalder for Diesel Black Gold. I denne kollektion var der faktisk nogle rigtig fine ting, som jeg godt gad eje!

One response to “Fashion Bloggers Night by Diesel

  1. Pingback: Gennembrud for danske modeblogs

Skriv et svar

