Brunch med fætter

dagens

Jeans, bælte bundet i taljen og cardigan fra H&M, Tanktop fra Target, cowboy støvler fra en af New Yorks fedeste second hand forretninger; Rags a go go.

 

brunch

Min fætter er på besøg fra Jylland, da han er i den heldige situation, at han skal til Bob Dylan koncert i morgen.

Vi tog os en lækker Brunch hos min egen lille lokale cafe/restaurant, før han begav sig ud på eventyr i det store København.

Som jeg tidligere har nævnt her på bloggen, så er jeg så heldig, at jeg drager på studietur til London i morgen 🙂 Yippie!! Modtager stadig gerne gode tips om butikker og diverse fra jer søde læsere 😉 -Jeg må igang med projekt ‘pak en kuffert der ik vejer mere end 20kg’ -Yikes! ( Det er jo trods alt HELE 5 dage vi skal være afsted, tihi…)

One response to “Brunch med fætter

  1. London er et fantastisk rejsemål. Især for en mode-passionist. Personligt vil jeg anbefale Primark – Enormt, mange mennesker, billigere end billigt. Alt koster 10$ eller derunder.
    Beyond Retro – en super fed vintage forretning, hvor du gøre super fine one-of-a-kind fund.
    Og så selvfølgelig TopShop som er intet mindre end gigantisk.

Skriv et svar

