Fødselsdagsfest og gaver

I går aftes var jeg som sagt til fødselsdags hygge hos min veninde Laura. Jeg formåede at købe et sæt undertøj helt magen til noget hun allerede havde(hun påstår sågar jeg var med hende ude at købe det…hehe, typisk mig!!) I det mindste var det jo tydeligvis noget hun kunne lide.

En af vores fællesveninder havde lavet et armbånd til Laura, og jeg kan godt sige jer at jeg var misundelig😉 Vi fik dog arrangeret at vi skulle holde ‘smykke-lave-dag’ sammen, så vi alle kunne lære at lave dem. Tænker allerede på at lave en halskæde i stilen. Armbåndet var i tro shamballa ånd, og selvfølgelig et SUPER billigt og hurtigt alternativ, hvis man altså skal tro Kristina, vores allesammens kreative armbånds maker.

lauras-sko

Hvad er en fødselsdag uden en lille gave fra sig selv??😉 Laura mente i hvert fald at hun var nød til at eje disse fine Tommy Hilfigers, især fordi modellen hed Laura…hehe! Jeg sys de er super fede, især vil de være skønne til en feminin sommerkjole!

hjemmelavet-armband

Armbåndet i midten var den hjemmelavede gave. Bemærk den fine lukning! Armbåndet med sløjfet er købt i Vero Moda.

3 responses to “Fødselsdagsfest og gaver

  1. Du må love at lægge en guide ud når du selv har lært det.😀

  2. Bestemt🙂

  3. Godt at høre.😀

Skriv et svar

