Studietur i London

studietur-i-london1

Først og fremmest vil jeg gerne undskylde for, at der ikke blev tid til et eneste indlæg under turen, men havde desværre ingen adgang til noget internet på hotellet. Trods min dårlige samvittighed over dette, var det var en fantastisk tur -Vejret var fabelagtigt ligesom herhjemme og shoppingen var som forventet også helt i top.
Som en af mine dejlige læser skrev, ligger der en MEGA highstreet butik i London kaldet Primark. Det er et rent shoppekaos, men det er SÅ billigt at man skulle tro det var løgn. Butikken er meget meget stor, og man må derfor væbne sig med en ordentlig omgang tålmodighed. Hvis man formår at holde hovedet koldt blandt alle de andre shoppelystne, kan man finde rigtig mange fede ting til ingen penge!!! Jeg skal nok lave et indlæg med billeder af nogle af de ting jeg fandt derinde. Primark har en hjemmeside, men man får desværre ikke meget ud af den, hvad angår deres udvalg af tøj, sko og accessories.
I aften står den på tøsehygge med pigeklubben. Vi skal først til middag sammen og derefter til ‘Late Night Lørdag’ på Nørrebro teater. Nogen der har været til det før? Jeg er rigtig spændt på at se hvad det er for noget 🙂

One response to “Studietur i London

  1. Primark – større end mega, så sindsygt. ;D
    Glæder mgi at du have en god tur.
    Vh. Sana (http://sanabee.wordpress.com)

Skriv et svar

