Nørrebro Teater: Late Night Lørdag

late-night

late-night-details

late-night-details1

Blazer og leggins fra Zara, nederdel og tshirt fra Primark, Støvler fra Gardenia og halskæde fra H&M.

Som jeg nævnte tidligere i dag, skal jeg i teater med en flok veninder i aften. Jeg tror jeg er nået frem til, at det skal være dette outfit for the night. Alt sammen er noget jeg lige har købt i London, pånær støvlerne og ‘Kathrine-kæden’.

God lørdag aften til jer kære læsere!

 

4 responses to “Nørrebro Teater: Late Night Lørdag

  1. ih nederdelen er suuuuper fiin.🙂

  2. Ditte Birkjær

    You looked HOT baby ;o) Tak for igår, kom godt hjem til hovedlandet… knus

  3. Selv tak smukke! Håber også I kom godt hjem til Jylland i går! Knus

Skriv et svar

