Næsen mod Jylland

Kathrine Kirk

I går aftes var en succes! ‘Late Night Lørdag’ på Nørrebro Teater kan BESTEMT anbefales! Det var virkelig underholdene; der var både musikalske og komiske indslag. Min egen favorit var helt klart komikeren Anders Lund Madsen!!! Jeg kan ikke mindes at have grinet så længe og så meget før. Værten Jonathan Spang gjorde det også ganske godt. Hele arrangementet varede 3 timer og kostede omkring 170kr(så vidt jeg husker). De penge var virkelig godt givet ud, og jeg satser på at være på pletten næste gang der afholdes Late Night Lørdag.

Nu gælder det en 6 timers lang togtur hjem til Jylland. Jeg skal hjem og holde påskeferie med min familie i en uges tid hvilket blir skønt!

God søndag 😉

Skriv et svar

