Wackerhaus bestilling

Kathrine Kirk

Wauw, jeg burde virkelig overveje at kigge forbi et solarie! -Men hey, siger man ikke at det er ved at blive ‘in’ at være bleg?

Faldt over dette billede af mig selv på søndagsavisen.dk i dag. Billedet er taget backstage til Wackerhaus‘ spring summer 09 show. Som betaling for showet måtte man vælge noget tøj fra kollektionen, og selv har jeg fornylig sendt bud efter 3 lækre sager, som jeg glæder mig meget til at modtage! Har valgt at bestille hhv en nederdel, en blazer og et par bukser, alle tre ting i samme stof, så jeg forestiller mig at bruge det som ‘habit-sæt’ i bedste businesswoman stil.

De betilte ting er følgende:

wackerhaus-blazer

Den bestilte blazer

wackerhaus-nederdel

Den bestilte nederdel

wackerhaus-bukser

De bestilte bukser, har dog bestilt dem i sort shiny stof ligesom resten.

 

Skriv et svar

