Modellernes hemmelighed: Bioderma

Tjek indlægget på min nye blog her, og se link til webshop der forhandler produktet til ingen penge!

bioderma-sensibio

Som noget helt nyt her på bloggen, har jeg bestemt mig for løbende at oprette nogle nye faneblade (dem som der pt. er tre af her på siden; Forside, About og den nyeste Bioderma.

Den første nye, som sagt døbt Bioderma, har jeg oprettet som en lille ‘godte’ til jer læsere. Jeg har før skrevet om en makeup fjerner, som jeg og en masse af mine model kollegaer svor til. -Det gør vi stadig, og da jeg ved at de fleste herhjemme ikke kender til produktet, fordi det ikke er tilsalg på det danske marked, synes jeg at jeg ville dele vores hemmelig med jer dejlige læsere!

For at læse mere om denne herlighed, kan i klikke på linket øverst i dette indlæg, eller blot klikke på fanen med navnet Bioderma øverst på siden.

2 responses to “Modellernes hemmelighed: Bioderma

  1. Hvor kan jeg købe Bioderma?

  2. Bioderma kan købes på nettet og i Frankrig, mig bekendt.

Skriv et svar

