Buksedragt

Se indlægget på min nye blog!

Den korte og hverdagsbetonede buksedragt

kort-hverdags-buksedragt1

1. Række fra højre mod venstre: Life with Bird, Chloe, Anna Sui, Forever21.

2. Række: Shay Todd, Topshop, Vanessa Bruno, See by Chloé.

3. Række: Surface to air, Old Navy, Vivienne Westwood, Forever21. 

Den farvede og mere vovede buksedragt

buksedragt-farvet

 Paul & Joe Sister, Motel Heros, Wet Seal, Adam, Marc by Marc Jacobs, Ossie Clark.

Den fine buksedragt

buksedragt-fine1

Yves Saint Laurent, Topshop, Alexander Wang, PPQ, Alldressedup.

Den lange buksedragt

buksedragt-lange

1. Række: Dorothy Perkins, Zoe Tees, Stella McCartney, Chloé, Mayle.

2. Række: Yves Saint Laurent, Maje, Vanessa Bruno, McQ, Topshop, 3.1 Phillip Lim.

Buksedragternes storhedstid er over os lige nu. Fashionistas verden over hopper i den ene buksedragt efter den anden. Efter alle disse billeder, er min trang til at eje en buksedragt heller ikke blevet mindre. Jeg ved ikke om jeg er til kort eller lang, måske en af hver? Synes de mere afslappede lange buksedragter i stil med Stella McCartneys, er specielt tiltalende. Men det ville nu heller ikke gøre mig noget, at eje en fræk lille festsag af en dragt 🙂

9 responses to “Buksedragt

  1. Fantastisk oversigt! Mit blik fangede også med det samme Stella McCartney´s udgave..gad vide hvor man kan støve den op! Men også Dorothy Perkins´s er nu fin 🙂

    • Mange tak! Jeg er glad for at du kan lide den!
      Stella McCartney buksedragten kan købes via a Net-a-Porter her
      Den fra Dorothy Perkins forhndles her.

  2. Sikken en masse skønne dragter 🙂

    Jeg har forelsket mig i dragten fra Maje, men kan ikke finde den nogen steder 😦
    Nogen der ved hvor jeg kan finde denne?

  3. Jeg faldt for den Forever21 på det øverste billede..
    kan du sende link til hvor man kan købe den??

    • Hej!
      Da dette post er næsten et år gammel, må jeg desværre melde pas. Kunne forestille mig, at den ikke findes mere. Men du kan da altid selv tjekke forever21’s hjemmeside.

  4. hej 🙂
    faldt med det samme for den lýserøde/pink buksedragt. hvor er den fra og hvor ka man købe den? er meget int.

  5. Jeg har altså forelsket mig i den lyserøde buksedragt. Kan du ikke fortælle mig hvor jeg kan skaffe den? 🙂

  6. Jeg elsker Motel Heros Kan i fortælle mig hvor jeg kan købe den??
    jeg er også helt vild med Dorothy Perkins jeg vil også gerne vide hvor man kan købe den henne?
    knuuzz Astrid:)

Skriv et svar

