Min garderobe…

Med lidt for meget tid på hænderne i dag, samt en god portion inspiration fra mit tidligere indlæg om ‘De Kendtes Garderober’, har jeg gjort rent i mit eget skab… Synes godt jeg kunne bruge meget mere plads!!! Jeg kan ikke overskue de sammenklaskede ting der hænger på bøjler….øv øv!! -Og nej, jeg kan ikke undvære NOGET af det.. Jeg er verdens dårligste til at skille mig af med tøj, også selvom jeg ikke har brugt det i årevis… Hmm, nogen der kender til tendensen?

Et voilá, efter en omgang oprydning, kom det altså til at se sådan her ud:

min-garderobe

8 responses to “Min garderobe…

  1. Hold da op, hvor er dit skab organiseret!! (Det ville mit også være, hvis kæresten ikke rodede hele tiden… *sagt med misundelse i stemmen*)

  2. nice!
    Er skabet fra Ikea? Fyldet ligner nemlig noget derfra 🙂

  3. OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!! That’s impressive! How long can such a busy girl keep such a neat closet?

  4. Ditte Birkjær

    Hvor er du god! Tror jeg vil gøre det samme.. snart…

  5. Mailo: Tak! -Jeps skabet er fra Ikea 😉
    Patti: Hehe good question, time will show 😉
    Ditte: Tak søde 🙂 Ses snart!

  6. Mega fedt!
    Gid jeg bare havde så meget tøj 😀 Eller så meget plads til det 😀

  7. det er lige sådan et fedt arrangement jeg skal have lavet hjemme, tak for ideen.
    🙂
    Hoa Chung

Skriv et svar

