New Yorks luksuslejligheder

new-york-luxury-apartments

Lever lige pt i en lille drømmebobbel.. En New York penthouse drømmebobbel om man vil…hehe. Men som vi alle ved, er det jo ikke ulovligt at drømme.

Sikke fine lejligheder New York har at byde på, hva’?

5 responses to “New Yorks luksuslejligheder

  1. nej hvor sjovt. Har faktisk kigget på nogle af de samme 😉

    • Hehe, rart at vide at jeg ikke er den eneste der drømmende har snuset rundt i google efter lækre NYC lejligheder 😉

  2. Jeg er hel vild med at bloggen ikke kun handler om mode, men at der også kommer lidt bolig med ind. Er selv hel vild med indretning af boliger, og det her er et super fedt indlæg.. og super fed blog 🙂

    • Tusind tak Ida!! Det er jeg rigtig glad for at høre! Var lidt itvivl om indlægget ville falde i god jord, nu da det jo er en modeblog 🙂 Men tak igen!

  3. Oooooooooo at kunne have så flot en udsigt til Manhatten! Jeg kunne godt tænke mig et sted i Brooklyn i en industri kvarter–som studio og bolig! Det ville være skønt at være så tæt ved mode, kunst og kultur i verdens klasse!

Skriv et svar

