Iekeline Stange ‘Umfeld’ Exhibition

Iekeline Stange og Kathrine Kirk

Iekeline og jeg til hendes udstilling, bemærk hendes søde og flippede kanin vest. Hele aftenen bar hun rundt på en plastikmaske oven på hovedet. Hun er bestemt en ener, men på den rigtig coole og beundringsværdige måde!

Da jeg var på studietur i London, fik jeg tid til at tage til åbningen af en maleri- og fotoudstilling, med en af mine gamle venner fra min tid som model. Udstillingen indeholdt topmodel og multitalent Iekeline Stange‘s egne polaroids, samt hendes ven Victor De Bie’s malerier. Hans malerier af mennesker var alle inspirerede af Iekeline’s look, hvilket man tydeligt kunne se. Det var en rigtig stemningsfyldt og personlig udstilling. De inviterede var kun venner og bekendte, og mange medbragte hjemmebagte kager og småkager til et opstillet ta’ selv arrangement. Trods det, at det kun var for inviterede, var der rigtig mange gæster. Selve udstillingen var ved Russell Square i et gammelt heste hospital, hvilket gav rigtig hyggelige rammer for en udstilling. En DJ sørgede hele aftenen for god og stemningsfyldt musik.

Iekeline er udover at være topmodel, bl.a. også meget kendt for hendes meget personlige og eksperimenterende stil. Tidligere på året havde hun også en udstilling i Berlin ved navnet ‘I like ponies’ -Denne udstilling fik rigtig meget omtale, og skulle efter sigende have været rigtig god.

Jeg er i hvert fald glad for, at jeg fik muligheden for at komme med til udstillingen i London!

Her er lidt flere billeder fra aftenen:

iekeline-stange

Iekeline Stange

iekeline-og-victor

Iekeline og Victor De Bie

iekeline-udstilling

iekeline-udstilling1

iekeline-kagebord

2 responses to “Iekeline Stange ‘Umfeld’ Exhibition

  1. ønsker at jeg havde være med til udstillingen! Det ser ud til at have været ret spændende!

Skriv et svar

