Elizabeth Arden Eight Hour Creme

elisabeth-arden-eight-hour-creme

My love! Hvis der findes en med kronisk tørre læber, så må det være undertegnede! -Og så alligevel ikke, for takket være nogle af alle de kloge makeup artister, som jeg har været omkring, har jeg lært at bruge Elizabeth Ardens Eight Hour Creme. De fleste af jer kender med sikkerhed allerede til den famøse tryllecreme, som de fleste modeblade allerede har skrevet spalte op og spalte ned om. Den kan bruges til mildest talt alt indenfor hudirritationer, men er mest kendt for at være en fantastisk læbepomade mod tørre og sprukne læber.

Bestemt et musthave hvis man spørger mig!

5 responses to “Elizabeth Arden Eight Hour Creme

  1. det lyder nok skørt, men den virker ikke på mig. det gør lavera læbepomad derimod. og er et billigt alternativ. og derfor min favorit. 🙂

  2. Den lugter bare SÅ fælt, hvilket afholder mig fra at bruge den :-s

  3. Det har heller aldrig virket på mig.. Jeg er derimod fuldstændig solgt til stanglakrids når det kommer til mentholatum. Se dén kan man bruge til alt lige fra sprukne læber, (forkølelses)sår og endda solforbrændninger – til meget få penge.. Synes 8 hour er noget opreklameret dyrt stads!

  4. Det er forresten en dejlig blog du har fået lavet dig. Her hvor jeg befinder mig, er kl. ca. 02:40 og kan ikke rive mig væk 🙂

  5. Jeg kan kun give dig ret.. men endnu bedre er faktisk den nye 8 hour dagcreme og 3 i 1 cleanser.. de gør underværker.. 🙂

Skriv et svar

