Total yndlingsdag!!!!!!

thailand

YIPPPPPIEEEEEE 😀 Dagen i dag tegnede for mig ikke til at blive noget exceptionelt, men men men…. trods en aflysning af den planlagte tur til H&M(Matthew Williamson release) og en 3timer lang matematikprøve, så har jeg haft den BEDSTE dag, dette er takketvære én enkel nyhed: JEG SKAL TIL THAILAND 😀 Har booket et model job i Thailand, og skal være af sted i 8 dage. Afgang om godt en uge, mere præcist d. 2. maj!!! OMG am I lucky or what?? (It’s ok to hate me!!) Mmmmmmhhh sol, sand, varme og lækkert blåt vand!! I can’t wait!!!

4 responses to “Total yndlingsdag!!!!!!

  1. Jeg hader dig lidt… Hvem er det for???

  2. Tillykke med jobbet. Du er gude skøn, så det skal nok bliver super gode billeder. Du må uploade dem eller henvise, når billederne engang bliver offentlige. 😀

    • Tusind tak Sana, hvor er du sød 🙂 Jeg skal nok tage en masse billeder, som jeg kan dele med jer yndlings læsere!

Skriv et svar

