Denim shorts

denim-shorts1

denim-shorts2

denim-shorts

Jeg skal have fundet mig noget lignende inden jeg smutter til Thailand… Måske jeg skal ofre et par af mine gamle jeans og klippe benene af.

3 responses to “Denim shorts

  1. Eller, hvis du kommer via Bangkok, skulle du tage et smut forbi MBK (Mah-boon-krong) og kigge deres tøj ud. Billigt og totally in fashion. 😉

  2. Denim shorts 1 are my favorites! Sa-weet legs!! Du bliver så tanned i Thailand og klar til et par cut-offs!

Skriv et svar

